Tesadüfen karşılaştığım bu kitap tek solukta okumak istediklerimizden. Zor hayat şartlarını kendine özgü mizah anlayışıyla sunup okuruna bolca tebessüm ettiriyor.“ İyimser hikaye kitabı” diye bilinen bu eser bana da sıcacık hissettirdi.
Bu kısa öyküyü okumak isteyenlere şimdiden keyifli okumalar :)