Yazarın harika yazımıyla hikayenin kahramanı ile özdeşleşiyorsunuz. Son günlerini acı ile kıvranarak geçiren hastanın hayatın anlamını sorgulaması o son anı tefekkür ettiriyor insana ister istemez. Okurken içim daraldı bazen anlatımı o kadar güzel ki bir bakmışım o ölüm döşeğindeki hasta ben olmuşum ve ölmüşüm