Hayat çok acımasız dünya ise çok kötü İnsan , çoğul zorba Böylesi bir âlemde Hayat ne ile iyileştirilir ki ? Ya felsefe ya tasavvuf.... Biri hayatı gönülle çözümlemeye çabalarken diğeriyse aklı kullanır Biri rasyonalisttir diğeri olabildiğince alabildiğine sofistike ve büyülü
Ben de Hayat felaketime işte böyle katlanıp dayanıyorum Çokça tasavvuf azıcık felsefe