Puan vermedi·200 syf.··
2025 39. kitabı
Hayat çok acımasız dünya ise çok kötü İnsan , çoğul zorba Böylesi bir âlemde Hayat ne ile iyileştirilir ki ? Ya felsefe ya tasavvuf.... Biri hayatı gönülle çözümlemeye çabalarken diğeriyse aklı kullanır Biri rasyonalisttir diğeri olabildiğince alabildiğine sofistike ve büyülü Ben de Hayat felaketime işte böyle katlanıp dayanıyorum Çokça tasavvuf azıcık felsefe
Hayatı Felsefeyle İyileştirmekLaurence Devillairs · Fol Kitap · 202513 okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.