Yeonjunnn
Ses desen de varr çook iyiii
·
1 +1'leme
·
61 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
asik oldub sözlere de AMA EN COK SARKIYI SÖLEYEN INSANAĞY
Ebet ebet ebettt
Belki de hoşuma giden sesi değilde şarkıda ki anlamdır Ses belkide bir etkidit
Güzel sesi var harb
Ben sözleri kastediyorum sen sesii