turan duman
@Ruhudead
Takip Et
NEYLEYİM
Nedim... Ne demem gerekiyor? Gerekmiyor. Gerekenler vallahi söylenmiş. Bizlere kalan sessizce kendi kabugumuza çekilip yazmaya devam etmek.
Alıntı
1 beğeni
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap