Olgunlaşmamış sevgi, "Seni seviyorum çünkü sana ihtiyacım var"der. Olgunlaşmış sevgi ise " Sana ihyiyacım var çünkü seni seviyorum"dur.
Sayfa 61·Kitabı okudu
·1 alıntı·
144 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.