·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ekim 2025 15:29 Ali Lidar'ın okuduğum ilk kitabı. Kalemini o kadar sevdim ki geceden uykum gelmese bitirmeden uyumazdım çok güzel sürükleyiciydi.
Yazdığı öyküler o kadar içten ve duygulu ki sanki kitabı okumuyor da bu öyküyü yaşayanlarla bir masada oturup konuşuyormuşum gibi hissettim. ( itiraf edeyim çoğu öykü de gözlerim bile doldu )
Özellikle değinmek istediğim şey ise Emine Akçay'a yer vermiş olmasaydı. Hiçbir kadın haberini unutmazken yeniden o haberi kulaklarımda hissettim,ne acı. Bi anne olarak, bi kadın olarak yeri geldi zorluklar içerisinde bir şeyleri yerine oturtmaya çalışan biri olarak en çok takıldığım sayfa o oldu. Umarım geride bıraktığı 2 evladı iyi yerlerdedir. Huzurla uyu Emine...
Her öykü için yazılacak çok şey var.. Okumanızı şiddetli tavsiye ediyorum