#yorum
Yazarı ilk defa okudum. İnce ama yavaş ilerleyen kitaplardandı. Bir insan paranın kölesi oluru anlatıyor. Yarı ders niteliğinde, yarı duygusaldı. Para, evet her şey olarak görülebilir ama, aynı zamanda da hiçbir şey değildir. Bir kağıt parçası, dostlukları bile ne hale getirebiliyor. Beğenerek okudum. Bu kitabın filmini de izleyeceğim.