·368 syf.····Okunma: 05 Ekim 2025 19:49 “Çünkü bazen insanın burnu değil, geçmişi koku alırdı.”
Geriye Sadece Karanlık Kaldı - Selin Solaris
Yorum;
Bence kitap kurgu olarak güzel ve dikkat çekiciydi fakat konu güzel işlenmemişti. Bence yazarın anlatımı biraz zayıf kalmıştı. Kitap oldukça akıcıydı ve okuması kolaydı. Buna rağmen karakterleri benimsemekte zorlandım ve bana amatörce geldi. Bazı kısımlardaki diyaloglarda kimin ne dediğini anlamakta zorlandım. Arden Deniz ve Güneş Ay karakterleri bence daha güzel işlenebilirdi. Ve daha güzel işlenmiş olsaydı kitap eminim çok daha güzel olurdu. Kitabın başlarında işlenen şiddet kısımları ise oldukça sinir bozucu ve gerçekçiydi.
Bunun haricinde Mert’in ne olduğu ortadayken Arden Deniz’in ona karşı aldığı tavır gayet yerindeydi. Kitabın sonunda olanlar ise kesinlikle beklediğim şeyler değildi. Söylediğim gibi kitap kurgu olarak bence oldukça iyiydi ancak okuyucuya geçmiyordu. (Yani bana geçmedi.)
Özetle kitabı çok sevdim diyemeyeceğim ama kurgudan dolayı 5 puan verdim diyebilirim.