·239 syf.····Okunma: 07 Ekim 2025 10:02 Kitabın içerisindeki olay örüntüsünün güzelliği ve akıcılığı dışında bir şey pek yoktu açıkçası, okuduğumu anladım ama ne anladığımı anlamadım. Büyülü bir şeyler bekledim fakat yoktu konu neydi anlamadım son sayfalarda ensest bir ilişkinin sevimli gösterilmeye çabalanması neydi ya da en son kim öldü kim kaldı bilemiyorum garip bir kitaptı üzgünüm ne yazık ki okunmasına pekte gerek yokmuş diye düşündüm..