·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2025 16:03 Bu kitap bana o kadar iyi geldi ki... Özellikle böyle zorlu bir dönemde tüm tarih boyunca sapkın inanışları tekrar hatırlamak ve hepsinin yok olduğunu görmek, güzeldi.. Sıra s*yonistlerde . .. Rabbim görmeyi nasip eylesin...
Azdahak aslında bir kuyruklu yıldız ama. . . .. Amasını mutlaka okuyun..
İyi ki varsın İskender Pala.. .