8/10
·440 syf.··
2025 15. kitabı
·
8 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ekim 2025 23:04
İnternet dışında okuduğum ilk manga... Arkadaşımdan ödünç alıp bir günde bitirdim. O kadar tatlıydı kiii... İlk başta isminden dolayı garipsemiştim ama okudukça anlamını çözüyorsunuz. Kısaca konusundan bahsedersek, Haruki Şiga, sürekli kitap okuyup onların dünyasında yaşayan arkadaş çevresi olmayan bir çocuk iken, okul arkadaşı Sakura Yamauçi ile "tesâdüfen" konuşmaya başlıyorlar ve orada yolculuk başlıyor... ~ spoiler ~ Yaaa ben tatlı tatlı ilerlerken kız birden vefat etti. Hâlbuki mutlu son bekliyordum... Neyseki en son Kyouko (Sakura'nın en yakın arkadaşı) ile Haruki'nin araları düzeliyor. ~ spoiler bitiş ~ Çok enteresan bir konusu yok, güzel bir shoujo örneği ama alıp okursanız da pişman olmazsınız diye düşünüyoruuum
Pankreasını Yemek İstiyorumYoru Sumino · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2021551 okunma
·
55 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.