Kitabın konusu çok güzel, yazarın değindiği konu genç yaşlı tüm ülkenin vatandaşlarını ilgilendiren bir konu fakat kitabın arka kapağında 11 12 ve 13 yaş için olduğu yazıyor ama kendi öğrencilerimi düşündüğüm zaman o yaş grubu için biraz süslü, anlaşılması zor bir kitap olduğunu düşünüyorum, evet soyutluk algısı çocuklarda o yaşlarda gelişmeye oturmaya başlıyor ama yine de çocuklar için fazla ağır bir dil kullanılmış, sanatsal söyleyişler ağır basıyor. Ben beğendim ama hitap ettiği yaşı göz önünde bulundurunca puanım 5 olur.