Puan vermedi·456 syf.··Beğendi
· Okurken heyecanlandığım ,Allah' ın yarattığı insanlar bu kadar kötü olamaz, olmamalı dediğim düşüncemin doğruluğunu yapılan deneylerle kanıtlayan çalışmaları okumak çok iyi geldi.Kitabı bitirirken yazar " Yeni bir gerçekliğin zamanı geldi. İnsanlığa yeni bir bakış açısıyla bakmanın zamanı geldi." diyor. Bu kitap tam da bunu sağlıyor.