LUCA&VALENTİNA
8/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 83. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 10 Ekim 2025 00:11
Ben bu seriye bayıldımm. Daha doğrusu serinin erkek karakterlerine. Bir önceki kitapta Ares'i sevdiysem Luca'ya bayıldım... Her ne kadar işleyişe bodozlama girmiş olsak da sevdim. Biraz daha aralarındaki sekreter-patron-düşman ilişkisi okumak isterdim. Kadın karakterlerimizin hepsi güçlü,kendi ayakları üzerinde durabilen kadınlar buna da ayrı hayran kaldım. Erkeğini ezmeden, yerin dibine sokmadan,dişiliğini kullanıp sonra karşısındaki insana kendini ezik ve sapık hissettirmeden de güçlü kadın karakter yazılabiliyormuş demek ki... Ve güçlü demek mükemmel hatasız insan demek değil. Tüm olumsuz durumlara karşı dimdik durup yeri geldiğinde o çöküşü yaşayıp tekrardan ayağa kalkmayı bilmek demek. Asla pes etmemek. Buna rağmen Valentina'nın mükemmel olup, genç yaşta COO olacak kadar başarılı olmasına rağmen bu kadar özgüvensiz olması sinir bozucu. Bebeğim sen en iyisisin kendine gel!! Birde ben bunların babaannelerinden çok sıkıldım. Bu kadının derdi tam olarak nedir ? Bir rahat ver insanlara ya. Luca'nın Valentina'yla evlendikten sonraki tüm ama tüm tavrının değişmesi, Val'i mutlu etmek için her şeyi ama her şeyi yapması, dünyaları önüne sermesi, hayatını kolaylaştırmak için her türlü yolu ona açması yani ne denebilir ki... Okurken pamuk gibi oluyorsunuz. Ben mıç mıç romantizm insanı değilimdir. Öyle de değiller sadece Luca eşine fazla düşkün,fazla değer veren biri ki öylede olmalı. Ama bunun yanında tartışmaları oldu. Kıskançlıklar oldu. Smut sahneleri tam dozunda ve mükemmeldi. Her sahneleri ayrı güzeldi. Eriyip bittiğim bir iki sahnesi var hele Luca'ya aşık olmamak için büyük irade gerektiren... Söylersem anlamı kalmaz okuyacak olanlar görecektir. Valentina'yı ilk baştaki kıskançlıktan dolayı yaşanan durum dışında hiç üzmedi. O ketum nenesine karşı bile kaç kez korudu. Kendi işinden olma pahasına Val'den vazgeçmedi. Bu süreçte Val'de ona tam teslimiyet ve destek oldu. İkisinin arasındaki bağ çok farklıydı ve bence çok güzeldi ya. Aslında dünden aklımda yazacağım birkaç şey vardı ama şuan aklıma gelmiyor :D Neyse, olsun. Yazarın çok akıcı bir dili var ve sizi asla yormuyor. Strese sokmuyor. Eğlendiriyor ve kendini okutuyor gerçekten. Fazla drama yok, fazla entrika yok. Güvenli seriler arasındaki yerini alıyor. Bu serinin şuan sadece iki kitabı çevrilmiş. Seri altı kitaptan oluşuyor. Her bir kardeşi okumak için sabırsızlanıyorum. Kısacası ben gerçekten çok sevdim. Biraz kafamı dağıtayım, konforlu bir alanı olan kitap arıyorum derseniz bu seri o seri. Eminim okursanız pişman olmazsınız. Okuyacak olanlara da şimdiden keyifli okumalar. Yazarın eline,emeğine,kalemine sağlık. Çokça Kalpp>>>>>>
1000Kitap
Sözde EvlilikCatharina Maura · Olimpos Yayınları · 2025422 okunma
·
412 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.