·80 syf.····Okunma: 08 Ekim 2025 23:28 Nedennn nedennnn?
Yani ne gerek vardı bu kitaba anlamadım.Kitap dediğime bakmayın kargoyu açınca yarısından fazlasının kargoda kaldığını düşündüm
Gereksiz olmuş yani sırf yazmak için yazılmış hadi yazdınız neden bastınız,dağıttınız?
heyecanlı giderken saçma sapan bir hal aldı malesef