·392 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ekim 2025 13:05 İlk kitabından daha güzel olan bir devam kitabı okumak gerçekten mükemmel bir his.
İlk kitabı okurken atmosferinden, karakterlerden ve konusundan çok etkilensem de bir şeyler havada kalmış gibi bir his bırakmıştı.
İkinci kitapla okuyucu ve hikaye arasındaki bağ haliyle daha derinleşti. Çok daha keyifli, çok daha heyecanlı ve bence aksiyon dolu bir kitap ki böyle dolu dolu geçen hikayelere bayılıyorum. Karakterler arasındaki diyaloglar, farklı farklı bir çok konunun çok iyi işlenip bir noktada birbirine bağlanması, resmen kitapta hiç gereksiz bir detay yok. İlk kitabı okuyup devamını okumak konusunda arada kaldıysanız eğer kesinlikle bir şans vermelisiniz.