#yorum
Kitabın daha ilk sayfalarından itibaren olayın içinde buluyorsunuz kendinizi. Sayfalar ilerledikçe birinden şüphe ederken, bir süre sonra diğerinden şüphe etmeye başlıyorsunuz. Sonra 'aaaa' diye gözünüz böyle açık kalıyor. Hatta ilerledikçe baya bir tokat yemeye devam ediyorsunuz. Bu kadar beni şaşırtan ve kim kimin kuyusunu kazıyor diye merakla ilerlediğim bir kitap uzun zamandır okumamıştım. Yazar, son sayfalarda bile şaşırtmayı başardı. Gerilimi yüksek ve ters köşe kitapları severlere tavsiyemdir.