·384 syf.····Okunma: 23 Eylül 2025 23:35 çarpık serisinden ne kadar nefret ettiysem bu seriye o kadar bayıldım, ana bacı böyle düzgün karakter gelişimi olan adamlardan yazabiliyordun madem bizi diğer serilerde neden deli ettin ya...bu kitabın neden beğenildiğini de anlamadım, entrika yok diye hitap etmedi herhalde. kai ve isabelle en soft çiflerden biri olabilir, ilişkilerinin ve karakterlerinin gelişimini izlemek ve her koşulda birbirlerine destek olmalarını okumak çok keyifliydi. kai karakteri egosuyla başta sinir bozucu olsa da dünyanın en iyi erkek arkadaşları listesinde tartışmasız yerini aldı. bu kitaplar çerezlik kitaplar zaten ve taylor swift'in opalite şarkısı bu çift için yazılmış bence...