·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ekim 2025 22:02 Bu kitap her ne kadar gençlik kitabı kategorisinde olsa da bence yaşı olmayan bir kitap. Okurken altını çizdiğim ve beni çok düşündüren birçok yer vardı.
Efsanevi kuş cenneti Ora’ya göç eden iki kuşun, göç esnasında yaşadıkları olaylardan yola çıkarak insanoğlunun doğaya ve doğadaki canlılara nasıl zarar verebileceğini gözler önüne sermiş yazar. Yazar kitapta iki kuş üzerinden insanlığa dair öyle güzel mesajlar vermiş ki... Verilmek istenen en önemli mesaj da ''arkadaşlık''. Akıcı bir dille yazıldığı için okuması kısa sürüyor ama kitap üzerinde düşünmek ise bir hayli uzun. Çocuklara ve gençlere alt metinde hayvan ve doğa sevgisi, arkadaşlık, sadakat, merhamet gibi birçok güzel duygu aşılayacak olan bir kitap.
Her kütüphanede mutlaka olması gerektiği kanaatimdeyim.