·380 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ekim 2025 01:06 Kitabı okumam çoook uzun sürdü fakat aksi şekilde son 100 sayfayı 40 dakika gibi bir sürede bitirdim. O son sayfalardaki akıcılık tüm eksilerini yok edebilir bir düzeyde oldu benim için. Yine de tam puan verecek kadar beğenemedim, kesinlikle ana karakter şansı oldukça mevcuttu Pippa'da. 17 yaşında normal bir lise öğrencisi 5 yıl önceki cinayet davasını araştırmaya başlayacak ve 5 yıldır hiçbir polisin ulaşamadığı tüm bilgilere eliyle koymuş gibi ulaşacak... Bana "Pippa, fazla şanslıymış." dedirtti. Kitaptır, kurgudur, olur böyle şeyler dedim ve fazla takılmadım. Biraz şanslı olacak ki bizde cinayetin derinliklerini öğreneceğiz sonuçta. Gizli yaşlı adamın kim olduğu bence aşikardı ama katil... Katilin kim olduğu o kadar aklımın ucundan dahi geçmedi ki öğrenince şok oldum. Son olarak şunu söylemek istiyorum Pippa, 5 yıldır kimsenin çözemediği cinayeti çözmüşsün. Katilin verdiği içeceğin içilmeyeceğine nasıl dikkat etmezsin? Her neyse tüm kusurlar sonuna kadar okuyup buna değecek noktalar olduğu için ben hayran kaldım ve herkese rahatlıkla önerebilirim. İyi okumalar