çizimleri çooooooook tatlıştı, okurken çok keyif aldım ve bir kedi annesi olan arkadaşıma da hediye olarak vermeye karar verdim. çocukların keyifle okuyacağı kısacık bir kitap fakat kitabın içerisinde hiçbir mesaj yok. çocuk kitaplarında genellikle küçük de olsa bir mesaj aradığım için bitirince boşluğa düştüğümü söylesem abartmış olmam. yine de hoştu, öneririm. ayrıca çizerin takip edebileceğim sosyal medya hesapları varsa kesinlikle takip edeceğim.