Dünya hassas kalpler için cehennem gibidir ..
Goethe
Çok konuda hassasızdır nahifizdir incitmeyiz çok düşünürüz ama cidden çok düşünürüz ama onların umrunda değildir.Bu insanlar her şeyin duyguların bile hoyratça tüketildiği bu çağda güveni ve iyi niyeti temsil eden birkaç insanı da soldururlar tüketirler maalesef ve işin sonunda kimsenin kimseye güvenmediği yapılan iyi niyetlerin suistimal edildiği bir dünya tablosu oluşur..