Anne ve kız yurt dışından Tokyo’da buluşmak üzere yola çıkarlar.
Burada sonbahar mevsiminde; insanları gözlemleyerek, gezerler, müzeleri, galerileri, ziyaret ederler. Bu sırada şehrin; hava durumu, insanları, giysileri, burçlar hakkında konuşurlar.Yer yer anne ve kızın konuşmaları kitapta birbirine karışır gibi oluyor. Yazar burada farklı bir stil uygulamaya çalışmış. Fakat ben kitaba çok ısınamadım. Okuyanlar olursa, yorumlarını bana da yazarsa, ya da bu yorumun altına yazarsa sevinirim.Kitaplarla kalın, iyi okumalar dilerim.
| Aişe Bozdemir
17/10/2025 Kar Havası