öncelikle merhabaaaa açıkçası bu kitapla ilgili düşündüklerim biraz karışık ama genel olarak beğendim bunları az sonra detaylıca açıklayacağım zaten ama genel olarak ortalama yada ortalamanın bi tık üstü bi kitap yani çoook iyi deyildi ama çerezlik sürükleyici yazım dili güzel olan bir kitaptı,önerirmiyim? belki, öncelikle bence zaten bu kitabı sevebilmek için az da olsa klişe okumayı sevmek lazım yani klişeyi sevmiyor nefret ediyorsanız pek iyi bir deneyim yaşayacağnızı düşünmüyorum tabi belkide seversiniz belli mi olur ve evet gelelim detaylı olarak görüşlerime....
POZİTİF YÖNLERİİİİİ
1 Öncelikle blog kısımları sevdim ve bence ordaki düşünceler ve dersler bence bireye faydalı olabilecek şeylerdi hoşuma gitti
2 yazım dili güzeldi bence ne kadar çok ihtişamlı olmasada sürükleyiciydi ve bence yeterliydi
ve beklentimi karşıladı yani beklentim vardı ama çoook da bir beklentimde yoktu açıkçası yani bu kitap mükemmel değil ama ortalama iyi bir kitap bunu bilerek okuyun lütfen
3 ve bence yağmur kalemini geliştirmiş yazarın varisler oynu ve buzdan kıvılcım kitaplarını okudum ve bence bu kitapta kalemi daha iyidi ve en azından varisler oynunda olmayan karakter gelişimini azda olsa görebildik bu kitapta
4 veeee geldik en sevdiğim kısmaaaa karakterlerrrr sonatı çook sevdim cidden çok iyi bir partner tamayıda sevdim ve arkadaş guruplarını
benim için ortalama bir deneym oldu 1 günde bitti zaten
5 yani karakter ilişkileri başarılıydı ve tamayın çbaası kariyer hayatında olanlar ve hayatını yönetebilmesi bence güzel unsurlardı
NEGATİF YÖNLERİİİİİ
1. Bence yani o sahta ilişki kısmının amacı çok saçmaydı sırf tamayın ciddi bir ilişki yapabilceyni göstermek acıyla sahte sevgili yapmak saçma eğer altında daha büyük bir mecburiyet yada en azından daha düzgün bir açıklama olsa daha iyi olurdu biraz oldu bittiye getirilildi
2. Tamay ve sonatın ilişkileri sanki arkadaşlıktan sevgililiye deyil sanki hoşlantıdan aşka gibi olmuş çünkü yani bence o çabaları göremedik sanki onlar aslında hep birbirilerini seviyor gibiydiler yani ne biliyim biraz daha arkadaşlıklarını korumaya çalışmalıydılar bence çünkü sanki gerçekten sevgili gibiydiler
3. BU TAMAMEN ÖZNEL DÜŞÜNCEM VE BELKİDE SPOİLER
yani sonatın tamayla amerikaya taşınması ayrı saçma geldi yani tamam kanka uzun zamandır tanıyosun ama aynı eve taşınmak ? ve bu kadar hızlı şekilde ne biliyim ben garipsedim
4. yani ilişkileri son kısımda oldu bittiye getirildi bence hemen bir sona bağlandı
sanırım yorumum bu kadar
başka bir incelemede görüşürüz