Bir shiplenmeyen ben kaldım,üzücü🥀
··1 alıntı·
3 +1'leme
·
6,1bin Gösterim
32 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende dkndjsnsjs
Barlas.
Gönderi Sahibi
Hfhejdhdj
Abi emin ol gerçekte de shiplenmek çok zor slsnskdbdkbd
Barlas.
Gönderi Sahibi
Bi Allahın kulu shiplesede kurtulsak(!)
bende varım yalnız değilsin ve bu durum üzücü değil bence
Barlas.
Gönderi Sahibi
Farkındayım,ileti ironi zaten. Herkes bir birini shipliyor ve buda çok cringe
Sevmediğin biriyle shiplenmek bok gibi bi şey beni sınıfta mal bi çocuk var onunla shipliyolar
Bende varımmmm✋
Barlas.
Gönderi Sahibi
@_Tabii_efendim Bende istiyorum Allahım nolur nolur🥀
Reklam
İyice kısmetse olura dönüşüyo bura
Barlas.
Gönderi Sahibi
Öyle valla
Mağramda sevgilimle mutluyum
Barlas.
Gönderi Sahibi
alp he iyi iyi,konum bilgisi falan lazım olur o yüzden sordum ✋🏻😮‍💨