Barlas.
@Barlasen4s
Takip Et
Bir shiplenmeyen ben kaldım,üzücü🥀
56 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
3 +1'leme
·
6,1bin Gösterim
32 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
haine.
Bende dkndjsnsjs
1
Barlas.
Gönderi Sahibi
Hfhejdhdj
2
Gizle
Gülvera zxx
Abi emin ol gerçekte de shiplenmek çok zor slsnskdbdkbd
2
Barlas.
Gönderi Sahibi
Bi Allahın kulu shiplesede kurtulsak(!)
1
Gizle
Mer Atasoy
bende varım yalnız değilsin ve bu durum üzücü değil bence
2
Barlas.
Gönderi Sahibi
Farkındayım,ileti ironi zaten. Herkes bir birini shipliyor ve buda çok cringe
3
1 yanıtı göster
Gizle
azroska
Sevmediğin biriyle shiplenmek bok gibi bi şey beni sınıfta mal bi çocuk var onunla shipliyolar
1
Angele
Bende varımmmm✋
2
Önceki 1 yanıtı göster
Barlas.
Gönderi Sahibi
@_Tabii_efendim Bende istiyorum Allahım nolur nolur🥀
1
3 yanıtı göster
Gizle
Reklam
Berfin
İyice kısmetse olura dönüşüyo bura
2
Barlas.
Gönderi Sahibi
Öyle valla
Gizle
alp
Mağramda sevgilimle mutluyum
2
Önceki 2 yanıtı göster
Barlas.
Gönderi Sahibi
alp
he iyi iyi,konum bilgisi falan lazım olur o yüzden sordum ✋🏻😮💨
2
Gizle
İleri