Sarah jio kitaplarını cok severim.Yine her zamanki gibi keyifle okunan, sürükleyici bir kitaptı.Yalniz yazara yakıştıramadığım bir noktayı paylaşmak isterim.Kitap, konu ve olay örgüsü bakımından Gece Yarısı Kutuphanesi'nin aynısıydı.Bu benim yazarla ilgili düşüncemi biraz değiştirdi.