·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2025 23:04 Stephen Hawking'e küçüklüğümden beri yani uzaya ilk ilgi duyduğumdan beridir hayranlık duymuşumdur. Bu kitaptaki görüşleri ve sonu da sevgimi daha da pekiştirdi. Uzay ve evren hakkındaki zaten bildiğim düşüncelerim daha da bir derinliğe ulaştı ve şimdi her şeye daha iyi bir bakış açısı ile bakabildiğimi düşünüyorum. Açıkladığı her bilgiyi basitleştirerek ve güzel örnekler ile anlatarak sadece bilen değil bilmek isteyenlere de hitap eden bir kitap yazmış. Sonu da zaten beni çok etkiledi, anlamlı sözlerle içten yazılmış bir sondu gözümde.