·358 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2025 18:33 Kesinlikle akıcı ve güzel bir kitaptı. Ters köşe yedim diyesim geliyor ama, sonra bu doğru gelmiyor. Çünkü aklımıza gelmesi imkansız bir konu vardı ortada ve bunu tahmin etmemiz anlamsız olacağı için sadece zekice kurgulanmış bir vaka vardı ve biz bunu, üstüne yorum yapmadan izledik, yazarı tekrardan tebrik ettik. Kurgu zekice miydi? Kesinlikle zekiceydi. Sadece sonlarda "Şu anda burada neler oluyor ve biz ne ara buraya geldik?" sorgulamalarının içerisinde kaldım. Yıllar öncesinin seri katilinin şu an konumuzla ilgisi ne? Nasıl bir tesadüf ki onun çocuğu, Pip'in kasabasında ve en yakınlarından birinin kaybolmasına sebep oluyor? Lakin, bu seride asla ve asla tesadüfleri sorgulamıyor ve Pip'in dedektiflik dünyasına bodoslama giriyoruz. Altından bir şeyler çıkacak dediğim kişinin sırlarını gördük ama ilk kitaptan beri Daniel da Silva'da bir şeyler var diyorum fakat bir türlü olaylarla bağı çıkmadı. Sakinlikle onun da kirli çamaşırlarını görmeyi bekliyorum.