·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2025 22:27 Nedim, ileride yazar olmak isteyen bir çocuk. Bu yüzden başından geçen olayları anlatıyor. Anlattığı olaylar hem komik hem de çok eğlenceli. Arkadaşlarıyla ve ailesiyle yaşadığı bu anıları okurken gerçekten çok keyif alıyorsunuz. Yetişkin biri olarak okuduğunuzda ise, kendi çocukluğunuz aklınıza geliyor. Sıcacık hikâyeleriyle insanın içini ısıtan bir kitap. Çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ediyorum.
9 yaş ve üzeri için uygun.Tabi ki tüm yetişkinler için de…