Kitabı bir solukta okudum. Ana karakterin sarkastik düşünce yapısı beni inanılmaz eğlendirdi, yer yer gerçekten sesli kahkaha attığım oldu. Evet, kurgu eksikleri vardı ve bazı yerler çok hızlı geçilmişti ama okurken beni hiç rahatsız etmedi. Psikolojik zemini pek sağlam değildi ama ben kafamda makul bi yere oturttum sanırım hepsini. Ayrıca yazara aşık oldum bundan sonra ne yazsa alırım çünkü yazım diline gerçekten bayıldım. 2. kitabı basıl bekleyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok...