Puan vermedi·206 syf.····Okunma: 21 Ekim 2025 17:18 Evet beni reading slumpa sokan o kitaba birkaç cümle bir sey yazmak istiyorum. Diğer kişisel gelişim kitaplarından farklı olduğunu düşünerek okumaya başladım.
Şunu söylemeliyim ki Kitap bana başta bilimsel hiçbir şey vaat etmeseydi sadece insanların deneyimleri ve kendi tecrübelerinden yararlanıp bir şeyler anlatsaydı daha ikna edici olurdu onun yerine bilimsel veri kullanması, hele ki bu verilerin bazılarının sadece manipulasyondan ibaret oluşu açıkçası bir okur olarak benim sinirlerimi bozdu ve "Kimi kandırıyorsun sen" diyerek devam ettim okumaya. Evet pozitif konuşmak iyi düşünmek iyiyi çeker ve evet network alanı önemli gibi zaten bildiğim şeyler hariç bana bir şey katmadı çünkü kabul ettirmeye çalıştığı şeyi sadece çeşitli manipülasyonlarla yapması yazarı ciddiye alamama neden oldu.