Merhabaaa
Efsane bir kitapla kapınızı çalıyorum bugüüün
Her sayfasında etkileyiciliği o kadar yüksek ve işliyor ki..
Zümrüdü Anka'ya düşkünlüğüm/inancım vardır.Küllerinden yeniden doğan o varlığa
Ve inanıyorum ki aslında her insan bir Anka.Yalnızca bir fitil gerek
Kendinizi geliştirmek,kişisel olarak iyi olmak adına,psikoloji adına kendinize bi şeyler katmak isterseniz kesinlikle önerdiğim kişisel gelişim kitaplarından
Neredeyse her sayfasında altını çizdiğim cümleler,notlar aldığım paragraflar oldu
Bir kaç alıntı bırakıp sizi eserin büyülü dünyasında kendinize bir şeyler katmanız dileğiyle başbaşa bırakıyorumm;
"Feleğin sen olduğunu anla. Doğru yolun sen olduğunu, sadece senden sana gidildiğini anla. Senin aradığın her şeyin gayesinin sen olduğunu anla. Bütün soruların cevabı sensin ve çaldığın kapıyı öbür taraftan açan da sensin."
Kalbinde taşıdığın ne varsa hayatın odur.
"Her canlının ölümü tadacağını ama sadece bazılarının hayatı tadacağını öğrendim."
"Bir bilgeye zehrin ne olduğunu sormuşlar. Demiş ki,ihtiyacımızdan fazla olan her şey zehirdir.Fazla güç,fazla dinlenmek,fazla yiyecek, fazla ihtiras,
Fazla korku,fazla sakinlik,fazla öfke,fazla neşe, fazla nefret hatta fazla iyi niyet.
Yaşamın özü ve şifası dengede kalabilmektir.
Hayat bize genellikle iki şekilde hamle yapar: Potansiyelimizi açığa çıkarmak için,
Dengeyi bozduğumuz noktalarda dengeye getirmek için..
İnsan,
Nasibi kadar yürüyebilen,
Nasibi kadar konuşabilen,
Nasibi kadar nefes alabilen bir hiçtir,
Hepsi bu..
Dış dünyası güzel olsun isteyen insan buna içeriden başlamalıdır.Dünyasını düzeltmek isteyen insan önce kendi evini ve kapısının önünü süpürmelidir.
Okumak bilgi sağlar,
Bilgi inanç sağlar,
İnanç hissetmeyi sağlar.
Keyifli okumalar ️
.
.
#gemini #kitabiervahh #çaykolikahveoloji
#ruhumunaynasiileokuyoruz #zihniniyenidenyapilandir