Korku kitabı diye düşünerek satın almıştım ancak daha çok fantastiğe kaçıyordu. ona rağmen elimden bırakmadım. Acayip sürükleyici ve okudukça neler olacak acaba merakı uyandıran bir kitap. Beklentim farklıydı (korku bekliyordum) ama kesinlikle okuduğuma asla pişman olmadığım bir kitap. Öneririm kesinlikle.