·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mayıs 2018 01:57 Sabırsızlıkla kitabı okumaya başlıyorum;)
Bugün bitirdiğim Halil Cibran elinden çıkışlı Kum ve Köpükte arayıpta bulamadığım okur,kitap ruhunu umarım burda yakalarım :))
Herkese iyi okumalar:))
Siz neler okuyorsunuz?
Kitap önerisi alabilirim:))
Kitap önerinizle yeni dünyalar keşfedebilirim/biliriz:))