·126 syf.····Okunma: 23 Ekim 2025 19:13 Kitap başlarda her ne kadar güzel ilerlese de ortalarda ilerlemeyi unuttu gibi. Özelikle de çiftliğe gittikleri ilk gün gereksiz uzundu. Bir an önce uyusunlar da yeni bir güne başlasınlar diye okudum resmen. Ama gene de çok kötü bir kitap diyemem.