·560 syf.····Okunma: 24 Ekim 2025 19:47 Epik fantastik olarak cidden seriye giriş olarak gayet güzeldi.. Kitap geçmiş günümüz olarak çift taraflı ilerliyor. Benim takıldığım tek nokta bölümlerin kısalığı oldu zira geçişler çok hızlı oluyordu. Yani tam geçmişe konsantre olup olayların nerden başladığını şebekelerini anlamaya çalışırken hop geleceğe gidip devam etmesi insanı yoruyordu biraz. Bunun dışında epik olduğundan evren ve karekterler gayet detaylı verilmişti. Ben biraz Cam şato vibe aldım ama bu tabi fantastik yönü çok daha ağır romantizim ise yok denecek kadar azdı. Seriye kesinlikle bu ay içinde devam edeceğim zira merakta bıraktı beni