Bazı kırıklar acıtmak için değil…
İnsanın içindeki gökyüzünü hatırlatmak için vardır belki de.
Ve insan bazen,
karanlığını kabul ettiği gece kadar yıldızlaşır.
✨∞✨🌿
Her yıldızın ait olduğu gökyüzü çiz yüreğine ya da gök yüzüne,orası ruhunun yüzüne yansıyan aynası oraya çiz,sonra kırıklarını aldır bir bir her bir yıldız kıydığında ,yine çok güzel duygusal paylaşım yüreğine sağlık olsun