Her bir parçası ruhuma batan kırıklarıma mı çizeyim yıldızları?
··2 alıntı·
1 +1'leme
·
10bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bazı kırıklar acıtmak için değil… İnsanın içindeki gökyüzünü hatırlatmak için vardır belki de. Ve insan bazen, karanlığını kabul ettiği gece kadar yıldızlaşır. ✨∞✨🌿
sarmaşık.
Gönderi Sahibi
çok güzel yazmışsınız kaleminize sağlık ;)
Her yıldızın ait olduğu gökyüzü çiz yüreğine ya da gök yüzüne,orası ruhunun yüzüne yansıyan aynası oraya çiz,sonra kırıklarını aldır bir bir her bir yıldız kıydığında ,yine çok güzel duygusal paylaşım yüreğine sağlık olsun
sarmaşık.
Gönderi Sahibi
çok güzel söylediniz, çok teşekkür ederim ;))
Teessüf ederim hzhdf
Yıldızlar çizer bazen en güzel fotoğrafları Biz , onlar incitti zannederiz, yaralarımızı
sarmaşık.
Gönderi Sahibi
;)
Tam da oraya çiz ki her zaman kırılıp parçalanabileceğini ama yinede sarabilineceğini ve yıldızlarla dolup taşacağını hatırla
sarmaşık.
Gönderi Sahibi
Dengesiz papatya ricaa ederimm 🩷🩷