·472 syf.····Okunma: 25 Ekim 2025 10:33 Kitabın son sayfasını okuyunca istemsizce bir "yiiaaaaa çok güzeeell" dedimm
2014 yılında geçen hikayede Zümrüt Kaplıca Otelinin Batı kanadında bulunan aşk mektupları ile 1926ya gidiyoruz ve filizlenen aşk hikayesine şahit oluyoruz. Violet ve Sam birbirlerini görür görmez aşık oluyorlar ve tutkulu bir şekilde herkesten gizli aşklarını yaşıyorlar. Çünkü Violet bir otel çalışanı, Sam ise zengin bir otel misafiri.
Lakin bu kitapta aşık olunan erkeğe bir sempati duyamadım bunu da itiraf etmek isterim. Birkaç ters köşesiyle baştan beri sürükleyip götüren bir kitaptı, akıcılığı güzeldi. Bazen kitaplar doğru zamanı bekler okunmak için, fuarda görüp beni kendine çekti ve okuduğum zaman bir film izliyormuş gibiydim. Çok güzeldi, bu tarz kitap sevenlere tavsiye ederim :) iyi okumalar