Puan vermedi·220 syf.··Beğendi
· Televizyonda gündüz kuşağında ne yazık ki duymaya dinlemeye alıştığımız ve bir türlü çözüm bulamadığız herkesin okurken ben bu olayları bir yerden tanıyorum,hatırlıyorum diyebileceği türden bir kitap.Ülkemizin doğusunda üzülerek belirtmek isterim bu ve benzeri olayların sayısı oldukça fazla.Keyifli okumalar