Boğaziçi PDR mezunu Ferhat KARDAŞ in okuduğum ilk kitabıydı. Yol ve yürüme metaforu üzerinden;
*Yola nerden başlamalı ?
*Yolcu olarak kaygılarımız
*Yolda öğrendiklerimiz
*Yolu nasıl yürümeli?
*Anlamlı bir yaşamın yolu üzerine düşünceler
Gibi bölüm başlıklarıyla kendini tanıma, ilişkiler, hayatın anlamı gibi konulara etkili dokunuşlar yapılmış. Temel noktaları zengin bir içerikle aktarmış. Bibliyoterapi listeme dahil ederek öğrencilerimin istifadesine sundum:)
Genç ve yetişkinlere tavsiye ederim . Yürümeye devam ediniz:)