Fazla uzun tutulmuş ve sıkıcı ilerleyen, nihayet sona doğru konuyu bağlayan, bu kadar fazla ödülü neden aldığını anlayamadığım bir kitap. Kendinizi zorlarsaniz birkaç soru sorduruyor evet, hepimizin çocukluğunda ailemizden duyduğumuz "o kötü çocukla oynamanı istemiyorum" cümlesindeki o kötü çocuklardan uzak durarak hayattan birşeylermi kaçırdık? Kim bilir.
Fakat ana karakterin hikayeye neden, nasıl dahil olduğunu anlamakta güç. Başlarda güzel bir ergenliğe geçiş kitabı olacağını ummuştum fakat öyle ilerlemedi. Okuyan herkesinde tahmin edebileceği gibi sadece sayfa 189 daki o paragraf çok içimizden gibiydi..