Puan vermedi·237 syf.····Okunma: 20 Eylül 2025 15:35 Kitapta en sevdiğim ve ilk dikkatimi çeken “ Ben olmak nasıl bir şey” bölümleri oldu. Çocuğun gözünden anlatımlarıyla empati yapmamızı ve farkındalık kazanmamızı sağlıyor. Bir diğeri de çocuğu daha iyi anlamamızı sağlarken çocuğun içinde bulunduğu durumu netleştirmek adına okuyucuya yönlendirmelerde bulunuyor, davranışlarının altında yatabilecek sebepleri ifade edip tek tek irdeliyor.
Okuyucuyu hiç yormadan akıp giden ve çocuğa yaklaştığı nokta itibariyle çok kıymetli bir kitap, ben çok sevdim ve faydalı buldum.