·384 syf.····Okunma: 26 Ekim 2025 23:57 · SPOI İÇERİR SONUNU BILE YAZDIM
Kitabı şuan bitirdim ve kendi kendime ben ne okudum diyorum o kadar değişik bir duygu içerisindeyim yani nötr haldeyim kitabı ilk sayfalarını okurken biraz sıkıldım bu ne diyor ne anlatıyor dedim ama kitap ilerledikçe daha çok ilgimi çekti hatta bir ara bütün hikaye acaba Işık ın hayal ürünü mü dedim Oflaz zaten ilk anda belliydi bir sorun var ama ben acayip üzüldüm çok yalnız kalmış elinde olmadığı bir hastalık yüzünden çok acı çekmiş bu kitapta
" babana bile güvenme " sözünü daha iyi anladım herkes iki yüzlü herkes sahte ama sonu yarım bitti gibi geldi belki de yazar bilerek öyle yaptı biz kafamızda mutl ubitirelim diye Oflaz'ın hastalığını internetten arayınca ne kadar zor bir hastalik oldugunu gördüm. Kafamda mutlu yaşadılar diye konumlandırmak istiyorum ama bu hastalık ölene kadar devam edecek hep karşı tarafı zorlayacak bir hastalık. Farkındayım sadece bir kitap ama farkli benim için sanki gerçekle yüzleştiriyor gibi . Offf harbi kötü hissediyorum ya.Oflazın günlüğüne diyecek sözüm yok zaten ,Oflazin hastalığı Bipolar yani bir dönem çok enerjik mutluyken bir dönem çok mutsuz intihara gidecek kadar kötü.