8/10
·137 syf.··
Beğendi
·
2025 50. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2025 16:31
Ayşe Kulin bu kitabını; kızlara, kadınlara onların toplumda nasıl göz ardı edilip, irdelenip, hor görülüp toplumdan dışlanmalarına dikkat çekmek için yazmıştır. Hatta kitabın telif gelirini de Mor Çatı'ya bağışlamış bu yolda kendine düşen görevi yapmış. Kitapta da birkaç öykü üzerinden kadınların yaşadıkları zorluklar anlatılmakta ve en çok değindiği ise kadınların "zengin, fakir, bakımlı, bakımsız, tesettürlü ya da tesettürsüz" demeden her birinin birileri tarafından kurban gittiği. Duyarlılık açısından iyi bir kitap olmuş. Bir kadın olarak teşekkürler #y:508. :)
Doğdum. KızdımAyşe Kulin · Everest Yayınları · 2022492 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.