Tek oturuşta okuyabileceginiz akıcı ve işleyişi guzel bir kitap. Kendisi christina lauren'in okuduğum ilk kitabıydı ve bu kitabın üstüne çoğu kitabını okuyacağım kadar yazım tarzı ilgimi çekti. Eğer siz de hem kadın hem de erkek tarafın bakış acılarını ayrı ayrı okumayı seviyorsanız bu kitabı çok sevebilirsiniz. Açıkçası kotu yorum yazanların kotu yorumları yazma sebepleri beni biraz düşündürdü. Kitap size aşkı cinsellikten uzak yavaş yavaş vermeyi vadetmiyor hatta bu yazarin (yazarların) yazis tarzi zaten cinselligin ve farkli turlerde romantik iliskilerin on planda oldugi bir yazim. Yazarin kitaplarinin cogunun ele aldigi konu ve konunun isleyisi farkli ve bu kitabin isleyisi de bu sekilde. Size hitap etmedigi icin 1 yildizlik bir kitap diyemeyiz bence cunku konusundan bagimsiz gayet akici ve ilgi cekici, okuyacaklara İyi okumalar