Yani açıkçası çok da güzel değildi ama kotu de diyemem. Sayfa sayısının az olmasından mı yoksa yazarin kaleminin cok bana hitap etmemesinden mi çözemesem de evrenin kurgusunu bir nebze başarılı buldum. Bu kitap bana cok guzel olabilecek konuda bir filmi hollywoodda konsept bir film yapmak istemisler ve potansiyel seneryonun yarısını bu cok uzun olur bunu şu insanlar sevmez vs vs diyip buruşturup çöpe atmışlar, kalan kısımları da birlestirmisler gibi hissettirdi. Yine de konusu ilgimi çektiği için devam edeceğim ama satın alacaksanız gerek yok gibi de