·448 syf.····Okunma: 28 Ekim 2025 21:11 Kurgu bence çok güzel bir yere bağlanmıştı. Aslında bütün serideki tüm olaylar bir kişiye bağlıymış. Böyle bir kurgu gelmesi beni çok mutlu etmişti. Ama asla Pip değildi bu kitaptaki kız. Uğraştığı o kadar şey yerine her zamanki Pip'liğini konuştursa davayı çözse ve tüm hikayeyi sonlandırsa en iyisi olurdu diye düşünüyorum. Ben, kitabın sonuna kadar işaretler devam edecek diye beklerken Pip bir anda kaçırıldı. Bir anda, bir anda, bir anda. Her şey aniden üst üste geldi ve çok baştan savma geçildi. "İyi" bir kızın cinayet rehberi değil mi bu seri? Araştırmasını yeniden uzun soluklu okuyabilecekken her şey bir anda kötü kızın cinayet rehberine döndü. Oradaki olayın gerçekten yaşanmasına ya da o kadar oldu bittiye getirilmesine gerek var mıydı?
Çok akıcı ve soluksuz okuduğum kitabın böyle bir final kitabının olması maalesef hayal kırıklığına uğrattı. Açıkçası havada kalan çok fazla detay var ve Pip gerçekten iyi kız olarak kalsa hem o detaylar havada kalmaz hem de bu kitaba ve Pip'e yakışır bir son görebilirdik diye düşünüyorum. Bunlar tamamen benim şahsi düşüncelerim seven oldukça insan var. Bana böyle bir son hitap etmedi diyebilirim.