Paulo Coelho çok beğendim yazarlardan olmasının nedenlerinden biri yaptığı mesleğine saygı duyması ve yazmak için yazmıyor olmasıdır.Brezilya'dan binlerce km uzaklıkta olan bir ülkeye ve o ülkenin tarihine, kültürüne bu kadar aşina olmasi yapmış olduğu işe olan saygısından ve işini ne kadar ciddiye aldığından kaynaklandığı aşikar.
Kitaplarında iyi bir hikaye ve kurgunun yanında hep güzel bir metaforu olan yazar bu kitabında da hayata olan bakış açımızı sorgulatiyor;alışılagelmiş kaliplarimizdan çıkıp gerçek bizi bulmayı.
Eğer bir yazar olsaydım Paulo Coelho olmak isterdim.
Keyifli okumalar dilerim.