Birinci Dünya Savaşı sırasında yetim kalmış Ankara’da yaşayan bir çocuğun gözünden okuyoruz kitabı.
Babasının şehit olduğunu bile bile onu beklemesi, her gün treni izlemesi, okumaktansa çalışmayı tercih etmesi ama Atatürk hakkında bilgiler aldıkça okumaya heveslenmesi…
Çok güzel anlatılmış. Her detayını bilsem de okurken gözlerim doldu. Okuyun, okutturun. Küçük yaşta öğrensin çocuklar.
Yaşasın Cumhuriyet